فروش انواع دستگاه رادیاتور شور در شیراز

تاریخ ثبت آگهی ۱۴۰۲-۱۰-۲۱
4073
اطلاعات تماس
خانم مسافر
09017210048
09155239180
شیراز- پوشش سراسری

فروش انواع دستگاه رادیاتور شور در شیراز

فروش انواع دستگاه رادیاتور شور در شیراز
فروش انواع دستگاه رادیاتور شور در شیراز
فروش انواع دستگاه رادیاتور شور در شیراز
فروش انواع دستگاه رادیاتور شور در شیراز
فروش انواع دستگاه رادیاتور شور در شیراز
فروش انواع دستگاه رادیاتور شور در شیراز
فروش انواع دستگاه رادیاتور شور در شیراز
فروش انواع دستگاه رادیاتور شور در شیراز
فروش انواع دستگاه رادیاتور شور در شیراز
فروش انواع دستگاه رادیاتور شور در شیراز
فروش انواع دستگاه رادیاتور شور در شیراز
فروش انواع دستگاه رادیاتور شور در شیراز فروش انواع دستگاه رادیاتور شور در شیراز فروش انواع دستگاه رادیاتور شور در شیراز فروش انواع دستگاه رادیاتور شور در شیراز فروش انواع دستگاه رادیاتور شور در شیراز فروش انواع دستگاه رادیاتور شور در شیراز فروش انواع دستگاه رادیاتور شور در شیراز فروش انواع دستگاه رادیاتور شور در شیراز فروش انواع دستگاه رادیاتور شور در شیراز فروش انواع دستگاه رادیاتور شور در شیراز فروش انواع دستگاه رادیاتور شور در شیراز
توضیحات
تاریخ ثبت آگهی ۱۴۰۲-۱۰-۲۱
4073

فروش انواع دستگاه رادیاتور شور در شیراز

رادیاتورشور تمام اتوماتیک کارسافت مدل RCS18

یکی از بهترین دستگاه رادیاتورشور بخاری و سیلندر ماشین در فروش انواع دستگاه رادیاتور شور در شیراز، دستگاه رادیاتورشور اتوماتیک کارسافت مدل RCS18  است که بدون نیاز به باز کردن قطعه از روی خودرو می تواند مجاری آب داخل موتور ( رادیاتور ) و مجاری بخاری خودرو را شستشو دهد. دستگاه کارسافت مدل RCS18 دارای صفحه نمایش رنگی 2.4 اینچی و مخزن تمام استیل 18 لیتری با پمپ یک اسبی همراه با یک هیتر 2000 واتی برای افزایش دمای آب تا 80 درجه سانتیگراد می باشد. استفاده از رادیاتورشور برای جلوگیری از جوش آوردن خودرو که دلیل آن وجود رسوب ها و جرم ها در مسیر گردش آب بسیار مناسب بوده و همچنین تمیز کردن مجاری گردش آب در بخاری خودرو باعث افزایش انتقال گرما و افزایش راندمان بخاری خودرو می شود. 

فروش انواع دستگاه رادیاتور شور در شیراز

شستشوی سیستم خنک کنندگی موتور (رادیاتور موتور، رادیاتور بخاری، مجاری آب موتور)

شستشوی معکوس (از طریق اتصالات کوپلینگی)

صفحه نمایش رنگی 2.4 اینچی

قابلیت شستشو تا 60 دقیقه

قابلیت افزایش دما تا 80 درجه

عرضه با موتور یک اسبی با بالاترین کیفیت

دارای گرمکن 2000 واتی

فروش انواع دستگاه رادیاتور شور در شیراز

مخزن 18 لیتری استیل با ضخامت 2 میلیمتر با اتصالات گالوانیزه

فروش انواع دستگاه رادیاتور شور در شیراز

فیلتر 5 اینچی

همراه با دو لیتر محلول رایگان

طراحی بی نظیر

ورق فولادی  مقاوم در برابر ضربه می باشد

فروش انواع دستگاه رادیاتور شور در شیراز

اتصالات مناسب انواع خودرو

چرخ های گردان ترمز دار در جلو و گردان در عقب

گارانتی یک ساله با 10 سال خدمات پس از فروش

نصب و راه اندازی دستگاه بصورت رایگان

خدمات پس از فروش گسترده در سراسر کشور

توضیحات بیشتر فروش انواع دستگاه رادیاتور شور در شیراز روی لینک کلیک کنید .

در زمان فروش انواع دستگاه رادیاتور شور در شیراز به چه نکاتی توجه کنیم؟

رادیاتور ماشین در واقع مبدل حرارتی است که وظیفه پایین آوردن دمای موتور خودرو را به عهده دارد. این وظیفه با کمک حرکت مایع خنک درون موتور خودرو و جذب حرارت موتور توسط آن صورت می‌پذیرد. در واقع آب درون رادیاتور خودرو به صورت رفت و برگشتی زیر کاپوت خودرو در حرکت بوده و با استفاده از پره‌‌هایی آلومینیومی و پروانه رادیاتور ضمن خنک شدن گرمای درون موتور را نیز جذب می‌کند. بدلیل استفاده از آب و ضدیخ، رسوباتی در درون رادیاتور تشکیل می شود که حتما باید بصورت سالانه این رسوبات شستشو داده شود. در صورت مسدود شدن کانال‌های رادیاتور، عمل خنک‌کنندکی سیستم دچار اختلال می‌شود و امکان  جوش آوردن آن بالا ‌می‌رود. برای رفع این عیب، آن را به اصطلاح سیخ می‌زنند، همچنین باید از لحاظ  نشتی رادیاتور را چک کرد.  بزرگترین مشکل شستشوی رادیات خودرو به روش سنتی را می توان سوراخ شدن رادیات دانست. دستگاه های رادیاتور شور جهت پاکسازی سیستم خنک کننده خودروها مورد استفاده قرار می گیرید.

از زمان ارائه فروش انواع دستگاه رادیاتور شور در شیراز به بازار زمان زیادی نمی گذرد و عمری حدود 3 تا 4 ساله دارد ولی در همین مدت زمان کم به عنوان یکی از دستگاه های اصلی هر تعمیرگاهی مورد استفاده قرار می گیرد. فروش انواع دستگاه رادیاتور شور در شیراز این دستگاه ها با تزریق و چرخش آب به همراه مواد شوینده، سیستم های خنک کننده خودرو مثل رادیاتور اصلی و رادیاتور بخاری و همچنین مجراها و مسیرهای حرکت آب را تخلیه، جرم زدایی و پاکسازی می نمایند. این مسیرها در طول زمان دچار گرفتگی می شوند و می بایست در دوره های مختلف توسط دستگاه رادیاتورشور تمیز و رسوب گیری شوند.

از دیگر دلایل فروش انواع دستگاه رادیاتور شور در شیراز دسترسی سخت به رادیاتور بخاری خودرو،که در برخی از خودروها نیاز به باز کردن داشبورد می باشد ولی با دستگاه رادیاتورشور بدون نیاز به باز کردن قطعه از روی خودرو توانایی شستشوی کامل مجاری آب سیستم خنک کننده خودرو را دارد.

در زمان فروش انواع دستگاه رادیاتور شور در شیراز به چه نکاتی توجه کنیم:

پمپ آّب

مخزن دستگاه

هیتر دستگاه

فیلتراسیون

شیلنگ های دستگاه

پمپ آب:

مهمترین قطعه فروش انواع دستگاه رادیاتور شور در شیراز پمپ آن می باشد. یکی از مهمترین نکات و مواردی که سبب شستشوی بهتر رادیاتور می شود، فشار پمپ است که این فشار توسط پمپ بوجود می آید.

سیم پیچ و شفت و پره: حتما توجه داشته باشید که پمپ استفاده شده در فروش انواع دستگاه رادیاتور شور در شیراز از نوع سیم پیچ مسی و پره برنجی باشد. سیم پیچ مسی به نسبت سیم پیچ آلومینیوم عمر بیشتر و راندمان بالاتری دارد..

هد پمپ (فشار): از دیگر عوامل شستشوی بهتر رادیاتور فشار پمپ است، فشار پمپ سبب کنده شدن رسوبات از مجاری آب و شستشوی بهتری به ارمغان می آورد. لازم به ذکر است که فشار بالای پمپ سبب ترکیدگی رادیاتور خودرو می شود.

میزان آبدهی یا دبی فروش انواع دستگاه رادیاتور شور در شیراز: دبی میزان حجم آبی است که پمپ آب توانایی جابه جایی آن را دارد و واحد اندازه گیری آن متر مکعب بر ثانیه است. به عبارت دیگر دبی آب یعنی حجم آبی (لیتر) که یک پمپ در یک زمان مشخص از جایی به جای دیگر انتقال میدهد.

مخزن دستگاه فروش انواع دستگاه رادیاتور شور در شیراز:

توجه داشته باشید که مخزن دستگاه رادیاتورشور خریداری شده توسط شما از نوع استیل 304 باشد. از مهمترین ویژگی‌های ورق استیل می‌توان به سطح صیقلی و صاف، ضد زنگ بودن و ظاهر براق اشاره نمود که به دلیل مقاومت در برابر زنگ‌زدگی کاربرد گسترده‌ای در صنایع مختلف مانند صنایع غذایی، نفت، گاز و پتروشیمی، خودروسازی، هواپیماسازی، دارویی، تجهیزات آزمایشگاهی و … دارد. ورق استیل 304 در برابر گستره وسیعی از شرایط شیمیایی، صنایع غذایی، جوی، نفت و نساجی مقاومت بالایی از خود نشان می‎‌دهد.

فولاد ضدزنگ 304 را شاید بتوان پرکاربردترین نوع فولاد زنگ نزن در بین ورق های استنلس استیل به حساب آورد. این ورق به علت دارا بودن درصد کمی از کربن در ترکیب شیمیایی خود، دارای قابلیت بالای فرم دهی و جوشکاری و همچنین سخت کاری در عملیات حرارتی است.

فروش انواع دستگاه رادیاتور شور در شیراز تولید شده توسط کارسافت با مخزن استیل 304 تولید و به بازار ارائه می شود.

هیتر (المنت) دستگاه: المنت‌ها انرژی الکتریکی را دریافت و تبدیل به نیروی گرما می‌کنند انرژی الکتریکی زمانی که تبدیل به گرما می‌شود روی یک بافت و یا چیزی شبه به فلز ساطع می‌شود و در نهایت درون محیط پخش می‌شود.

وات عنصر گرمایش یکی از مهم‌ترین عواملی است که باید در نظر گرفته شود. این مقدار گرما را تعیین می‌کند که المنت چقدر می‌تواند تولید کند و با چه سرعتی می‌تواند محدوده مورد نظر شما را گرم کند. اطمینان حاصل کنید که یک فروش انواع دستگاه رادیاتور شور در شیراز المنتی با وات مناسب برای نیازهای خود انتخاب کنید.

فیلتراسیون شامل دو قسمت می باشد

هوزینگ: محفظه فیلتر از جنس 100% نشکن و مقاوم در برابر ضربه و شوک با متریال پلی کربنات PC ساخته می شود هوزینگ 5 اینچ سوفیلتر می تواند تا 8 بار فشار را تحمل و سرپوش آن از جنس پلی پروپیلن فشرده ساخته شده است. جنس مواد به کار رفته در آن ها پلاستیک فود گرید و همچنین محفظه آن شفاف است.

فروش انواع دستگاه رادیاتور شور در شیراز

فیلتر توری: کارتریج فیلتر توری شن گیر با ارتفاع 5 اینچ با قابلیت حذف ذرات معلق تا اندازه 50 میکرون را دارا می باشد . همچنین این فیلتر قابلیت شستشو و استفاده مجدد را تا زمانی که توری ها خراب نشوند دارد.

شیلنگ های دستگاه:

شیلنگ جسمی تو خالی و طویل است که از آن جهت انتقال مواد مایع در منازل و صنعت استفاده می شود. در برخی از شیلنگ ها جهت افزایش مقاومت از نخ در بین لایه های شیلنگ استفاده می کنند که به این نوع از شیلنگ ها شیلنگ های نخ دار گفته می شود. جنس شیلنگ ها معمولا از پلاستیک و یا pvc می باشد.

چند مورد از ویژگی این نوع شیلنگ ها:

این شیلنگ ها در دما های مختلف استقامت و کارایی دارند که این محدوده دمایی از ۲۰ درجه سانتی گراد الی مثبت ۸۰ درجه سانتیگراد است.

 مقاومت خوبی در برابر آفتاب و گرما و برخی از اشعه ها دارند.

فشار کاری شیلنگ نخ دار بسیار بالا می باشد که محدوده آن ۲۰ تا ۶۰ بار است.

فروش انواع دستگاه رادیاتور شور در شیراز

متریال استفاده شده در دستگاه کارسافت:

پمپ با سیم پیچ مسی، شفت استیل و پره برنجی می باشد که به هیچ عنوان پمپ دستگاه در اثر سرد و گرم شدن استوپ نمی کند. فشار پمپ نمونه نیم اسبی 2 تا 3 بار و در نمونه یک اسبی 4 تا 5 بار می باشد. (با تحقیقات انجام شده توسط تیم فنی کارسافت رادیاتور خودرو توانایی تحمل 5 تا 6 بار فشار را دارد، نیازی به نگرانی جهت ترکیدگی رادیاتور نیست) و دبی آن در نمونه نیم اسبی 30 لیتر در دقیقه و در نمونه یک اسبی 50 لیتر در دقیقه می باشدکه در نوع خود بهترین است.

فروش انواع دستگاه رادیاتور شور در شیراز

مخزن استیل 304 ضد زنگ

المنت 2000 واتی که مناسب مخزن 18 لیتری دستگاه می باشد و توانایی گرم کردن 18 لیتر آب تا 80 درجه سانتی گراد در زمانی حدود 15 دقیقه را دارد.

شیلنگ نخی فشار بالا

کلمات کلیدی :

فروش انواع دستگاه رادیاتور شور در شیراز شماره تماس فروش انواع دستگاه رادیاتور شور در شیراز آدرس فروش انواع دستگاه رادیاتور شور در شیراز
پیامک      تماس     09155239180
تماس     09017210048
لطفا اعلام کنید که از سایت بازار شهروند آشنا شده اید
تماس با آگهی دهنده انصراف
ثبت آگهی